Algemeen Gadgets

Lijst 10 Top Apps Android

10 Top Apps. Android apps die je moet hebben.

Er is de laatste tijd veel te doen rondom Android. Zo heet de App market Android tegenwoordig Google Play. Ook worden steeds meer leuke Android Apps ontwikkeld en geplaatst op Google Play. Omdat er zoveel nieuwe apps voor android worden ontwikkeld heb ik hier een lijst met de 10 Top Apps Android. De volgende apps zijn allemaal te vinden in de Google Android Market oftwel Google Play.

10 Top Apps Android

Hieronder een lijst met leuke Android Apps waaronder een goede Agenda app. Android apps zijn zoals iedereen weet gemakkelijk te installeren.

Dolphin Browser HD

Dolphin Browser HD is mijn #1 van de Top Apps Android. Het is een snelle en functionele browser die vele malen beter en sneller functioneert dan de standaard browser op je tablet of smartphone. Er zitten wat leuke functies in de je maar moet testen. Daarnaast ziet de browser er mooi uit en nog belangrijker hij is super snel en laad alle websites gemakkelijk.

Dolphin Browser HD

Agenda App Android

Een leuke nieuwe app voor Android is de Business Calendar. Deze apps ziet er stijlvol uit en is functioneel. Veel agenda apps vallen mij telkens tegen maar deze brengt mij veel plezier. Hij past perfect op je scherm en je kan makkelijk door de dagen heen scrollen. Deze app is zeker een aanrader om te downloaden en te gebruiken wanneer je zakelijk of prive veel afspraken moet beheren in je Agenda.

Business Calendar

gAnalytics

gAnlytics is een app waarmee je gegevens vanuit Google Analytics kunt bekijken wanneer je even snel benieuwd bent naar bepaalde zaken over je website. Je kan helaas geen aanpassingen maken in Analytics. Het is een soort Analytics Reader die de gegevens gemakkelijk en snel weergeeft op je tablet of smartphone. Wel kan je sinds kort je resultaten van Google Remarketing zien.

gAnalytics

Go SMS Pro

Go SMS Pro is een perfecte vervanging van je standaard sms app. Ik vindt het een top app. Android SMS was voorheen saai en niks zeggend maar deze app maakt van smsen weer iets leuks. En dat is nodig aangezien we tegenwoordig zo weinig smsen.

Go Sms Pro

Pulse

Pulse is een mooie applicatie die het lezen van nieuws weer leuk en interessant maakt. Deze app pakt jou favoriete websites en haalt hier de berichten vanaf. Dan plakt die deze in een soort mooie mozaik. Je hebt hierdoor een mooi en design overzicht van alle belangrijk nieuws berichten hebt binnen handbereik.

Pulse News

Hockey.nl

Hockey.nl is een handige app voor de hockeyers onder ons. Het geeft je alle informatie qua standen en programma over jou team en je kan hem zelfs koppelen aan je Agenda. Een simpele maar bruikbare app wanneer je Hockeyed.

Hockey.nl

Super Androix

Super Androix is een leuke Android app voor mensen die vroeger verlsaafd waren, of nog zijn, aan Super Mario. Het is praktisch het zelfde op een ppaar kleine aanpassingen na. Zo heb je geen Mario maar een Android poppetje als speler. Daarnaast kan je de pijpen niet in en krijg je wel heel vaak Mushrooms. Ondanks de aanpassingen toch een leuke app voor tussendoor.

Super Androix

Nos Teletekst

Nos Teletekst is een bekende app voor iedereen. Ik hoef hier maar weinig over te vertellen behalve dan dat die gratis is en perfect werkt. Mensen die een Blackberry hebben of hebben gehad zullen ongetwijfeld de slechte Teletekst app kennen die geleverd werd. Deze leuke app voor android lijkt er totaal niet op.

NOS Teletekst

ESPN Scorecenter

ESPN Scorecenter is van de sport top apps voor Android. Ik ben zelf een groot fan van Amerikaanse sporten en met deze app heb je alles wat je wilt voor Amerikaanse sporten. Zo heb je tussen standen van de NFL, NBA, MLB en NHL. Naast standen, programma en uitslagen heb je ook de mogelijkheid om te lezen wat er gebeurd bij je favoriete team of competitie. Ook voor Nederlandse sporten is deze app te gebruiken. Zo kan je bijvoorbeeld alle informatie over de Eredivisie vinden. Een complete sport app die bij sportfanaten niet mag missen.

Espn Scorecenter

My Data Manager

My Data Manager is een handige app wanneer je wilt weten of je bijna over je databundel heen bent. Dit is een handige android app wanneer je steeds meer gaat betalen voor internetten op je mobiel. Ondanks dat provider zelf al apps uitbrengen blijft deze een toegevoegde waarde doordat je ook kan zien wat je op WiFi aan data verbruikt. Dus wanneer je elke maand teveel betaald voor internet gebruik dan deze app en houd je verbruik in de gaten.

Dit was mijn 10 Top Apps Android. Staat er 1 niet tussen en vindt jij dat die erbij hoort laat dan een berichtje achter. Ik ben benieuwd welke top apps voor android er nog meer zijn.

By Bart van Duinkerken

Driven and energetic consultant and developer with 8+ years of experience working on complex projects with clients across multiple business lines. Fluent in Dutch and English; Self-taught .NET developer; Skilled at bridging the gap between business and IT. Excellent at analyzing business requirements and translating them to development needs. Love working with ambitious people not scared of thinking outside of the box. Enjoy guiding and others understanding business requirements.

One reply on “Lijst 10 Top Apps Android”

Zeker leuke apps voor Android.
Zelf ook fan van de Dolphin browser en de Business Agenda. Alleen vindt ik dat de hockey.nl en ESPN app er niet tussen horen omdat ze niet voor algemeen gebruik zijn.

Verder leuke post.